יום שישי, 10 באוקטובר 2014

Sacara Haul - קניות מסקארה

Sacara Haul - קניות מסקארה

יש את הימים שבא לנו להתפנק עם קוסמטיקה, חווים קניה רגשית או סתם רוצים מוצר חדש לאוסף האיפור, אבל אין לנו שום רצון שזה יהיה מורגש בארנק. בדיוק לשם כך הומצאו חנויות כמו ביוטיקייר, סקארה, WOW ועוד.

אבל, כשאנחנו קונות איפור בזול, קשה שלא לתהות מדוע הוא כל כך זול והאם זה יעלה לנו ביוקר.
מבחינתי, כל עוד מוצר אינו פוגע בי בעור, אני יכולה לסלוח לו על קשיים בעמידות או חוסר בפיגמנט כי כמה אפשר עוד לדרוש ממוצר שעלה לנו פחות מעשרה שקלים?

אז קפצתי לבקר בסקארה (Sacara) ורכשתי לעצמי מעט ממגוון המוצרים הרחב שמוצע בחנות. החנות עצמה גדולה ומוארת והיא מתאפיינת במוצרי איפור וטיפוח במחירים מצחיקים ובהיצע דומה לחלוטין לכל חנויות הביוטי האחרות: איפור, מברשות, בשמים, לקים. חידושים או מוצרים מפתיעים לא מצאתי.

אז מה בחרתי לעצמי?
מי גוף מבושמים, Body Mist, מסוג Passion
הדבר הראשון ששבה אותי זה הריח. בלחיצה אחת מתפזרת עננה של בושם צרפתי שבשאיפתו מתמסרים לריח הנעים. אך לצערי ההנאה היא קצרה מאוד. הריח מתנדף מהר יותר משתסיימו לסגור את המכסה ולהחזיר לתיק. מתאים לרגעים קטנים (מאוד) של ריח נעים במהלך היום או לפני השינה.
עלות: 9.90 ש"ח.

סקארה - מי גוף מבושמים

שלישיית צלליות, eyeshadow, מספר: 005
היות שאני אוהבת את גווני החום ישר נמשכתי לטריו הזה. הצבעים יפים, הפיגמנט הוא טוב (כמובן על פריימר עיניים או על פיינט פוט של מאק). העמידות היא חלשה.
עלות: 9.90 ש"ח.
סקארה - טריו צלליות


סומק, Blusher, בגוונים: 007, 005
הסמקים מתאפיינים בצבעים מצוינים שממש קשה שלא לקחת כמה. לסמקים יש פיגמנט חזק אך אם נזהרים ומטשטשים כראוי, הצבע מתקבל על הפנים בצורה יפה. עם זאת, העמידות שלהם חלשה מאוד ונדרש טאצ'-אפ (אם לא כמה) במהלך היום.
עלות: 8.90 ש"ח כל אחד.
סקארה - סמקים



עיפרון לתיחום והדגשת עיניים ושפתיים, Eye & Lip Pencil, גוון: 104
העיפרון אינו דורש חידוד (בונוס רציני) ונמרח יפה מעל או מתחת לקו הריסים. גם הצבע הוא מצוין והעמידות הפתיעה טובה.
עלות: 9.90 ש"ח.
סקארה - עיפרון לתיחום והדגשת עיניים ושפתיים



שפתון, Lipstick, בגוונים: 23, 49, 50
המבחר של השפתונים הוא עצום והצבעים מהממים. השפתון מתאפיין בריח מתוק ונעים. כל אחת יכולה למצוא בכיף כמה גוונים שיתאימו לה ושהיא תהנה מהם. וגם אם בחרת צבע שפחות מתאים לך – אז נזרקו לפח 5 שקלים (תמיד אפשר גם להעביר לחברה או לאמא). הצבעים מתקבלים על השפתיים בצורה מדהימה וזכיתי למיליון מחמאות עליהם. שוב, גם פה העמידות מאוד בעייתית. השפתון פשוט לא נספג בשפתיים וממהר לרדת על כל מה שבא במגע איתם (בעלי שומר מרחק J ). עלול להיות מביך! זהירות!
עלות: 4.90 ש"ח כל אחד.

סקארה - שפתונים


שפתון לשפתיים יבשות, Lip Balm, בריח תפוח
התפתיתי לרכוש אותו בקופה, במיוחד כי עלותו היא 2.90 ש"ח וכי יש לי התמכרות לשפתוני לחות. הוא מאכזב משתי סיבות. הראשונה, הוא שומני בטירוף ונשאר דביק על השפתיים. כמ כן, ריח התפוח כל כך מלאכותי ועשוי שממש לא מושך אותי להשתמש. לפחות הוא חסר טעם...
עלות: 2.90 ש"ח.
סקארה - שפתון לשפתיים יבשות


שאלות תם
  • למה כל כך קשה להדביק את המדבקה ישר? בכוח לצעוק שהמוצר הוא זול?

  • למה צריך להוסיף למוצר Paraffinum Liquidum? במה הוא תורם לאיפור? מקריאה קצרה בגוגל אפשר למצוא בין היתר את "יתרונות" החומר: עלול לגרום לבעיות עור, האטת התחדשות התאים והזדקנות העור, מונעים מן העור את השמנים הטבעיים שלו, ועל כן גורמים בקיעים ויובש, והזדקנות בטרם-עת. מונעים סילוק רעלים ועלולים לגרום לאקנה והפרעות אחרות. עכשיו, ברור שלא נמות ממריחה אחת של צללית או אודם אבל אין ספק שזה מרתיע אותי להשתמש במוצרים שלהם.
  • האם כל כך קשה לייצר אודמים שיסגרו כמו שצריך? (התיק שלי מודה על הצביעה הפנימית החדשה מהאודם)


תם – מה היא אומרת?
מצד אחד, כיף שאפשר להתפנק עם מוצרי קוסמטיקה זולים לכל הגילאים, במיוחד אם ילדות צעירות מבקשות להתנסות באיפור, ניתן לקנות להם מבחר מוצרים מבלי שיכאב הכיס או הלב (90 שקל שפתון במאק? 90 שקל בסקארה ואת כבר נחשבת ללקוחת V.I.P). מצד שני, מה שמשלמים זה מה שמקבלים, מוצרים באיכות ובעמידות משתנה. חשוב לי לציין שאני בעלת עור שמן, אז אולי עניין העמידות הוא בעיה (קשה) שלי. במחירים כאלה, שווה להתנסות בעצמכם.


תוכלו למצוא את סאקרה:
אתר שיווקי: http://www.sacara.co.il/ (מצוין!)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה