יום שישי, 12 בדצמבר 2014

עצירה קטנה ב.. סופר פארם

כצרכנית קבועה של התחבורה הציבורית, יש לי לא מעט זמנים מתים בהם אני ממתינה לאוטובוס או לרכבת. וכידוע, זמנים מתים נועדו כדי להחיות אותם, ואין החייאה טובה יותר מאשר קניות חפוזות.

ברביעי האחרון הייתי צריכה לחכות לא פחות מחצי שעה לאוטובוס, אבל התמזל מזלי וליד התחנה ממוקם סניף של סופר פארם, אז כמובן שנכנסתי פנימה וכמובן שלא יצאתי בידיים ריקות.

בשנים האחרונות מותג הבית של הסופר פארם, לייף, הלך והתרחב והוא חולש על כמעט כל סוגי המוצרים האפשריים החל ממזון וכלה במוצרי ניקוי. חוות דעת כללית על המותג היא לא אפשרית היות שיש מוצרים נהדרים במותג ויש מוצרים שפח האשפה יפה להם.

עד היום לא היה ברשותי שום מוצר איפור של לייף (אלא אם כן אתם מחשיבים את המגבונים להסרת איפור שלהם שאני ממש לא אוהבת), אז החלטתי לתת לזה צ'אנס.
לאחר סוואצ'ים מרובים בחנות, בחרתי באהבה את שני המוצרים הבאים:

צללית לעיניים מועשרת באבקת משי ובוויטמני C ו-E, גוון 417 - Pink

קודם כל, אין כמו מוצרי איפור בעלי תבליט הורסת בשביל לשבות את ליבי (וארנקי). כל הצלליות שנמכרות כבודדות הן בעלות תבליטים עדינים ומקסימים של פרחים ועלים ויש מגוון צבעים מהממים ופיגמנטים מאוד. אני בחרתי בגוון שנראה על הגבול שבין ורוד וסגול ומתקבל על העפעף בצורה עדינה, ובגלל צבעו הבהיר הוא גם מאיר את העין. 
מחיר: 25 ש"ח במבצע.

Moist Lip Color Stick - 41 Wild Orange

אני חייבת להודות שעל אף שבתיאוריה אני מאוד אוהבת אודמים וליפסטיקים (לא גלוסים, אלוהים ישמור) בפועל אני פחות מוצאת את עצמי מורחת אותם. הסיבות לכך לא כל כך ברורות, לפעמים זה בגלל שמרבית מוצרי האיפור של לייף - לגמריי מותג ששווה לתת לו הזדמנות. הצבעים לא מתאימים לי בכלל, לפעמים זה בגלל שלא נעים לי לצאת לעבודה עם שפתון דומיננטי ועוד ועוד. בגלל זה אני תמיד מחפשת את העדינים והניודים, למרות שגם הם נראים עליי מוזר. בקיצור, הבנתם את התמונה, לרוב אני פשוט עם שפתון לחות שקוף ומאט.
למרות כל זה, אני עדיין מפנטזת על צ'אבי סטיקס למיניהם של כל מיני חברות, אבל לא מצאתי את הצבע הראוי. עד עכשיו.
על אף שממבט ראשון לא הייתה לי שום כוונה לנסות שפתון שמתיימר להיות כתום, הסוואץ' שלו בחנות (על היד! על היד! הרפס זה לא משהו ברשימת הטו דו ליסט שלי) הוכיח לי לגמריי אחרת והייתה לי תחושה שהוא יתקבל מהמם על השפתיים. וצדקתי. הוא ממש עדין ומחמיא (אפילו לי), קל למריחה וכיף לנשיאה בתיק.
מחיר: 39.90 ש"ח במבצע.

שאלת תם
מוצרי איפור אבקתיים שמועשרים בוויטמינים? יש את זה ביותר מוגזם ולא אמין?


תם - מה היא אומרת?
מוצרי האיפור של לייף - לגמריי מותג ששווה לתת לו הזדמנות.

6 תגובות:

  1. נחמד לגלות שאני לא היחידה שנכנסת לשוטט בסופר פארם כל פעם כשיש לי יותר מדי זמן בין אוטובוסים ;)
    בחרת בעיניי את שני הדברים הכי מוצלחים של לייף [טוב, חוץ מהלקים]. הצלליות הבודדות שלהם באיכות מדהימה, ויש לי את הצ'אבי בגוון שאת בחרת ואני ממש אוהבת אותו! למרות שהוא נראה כתום מזעזע באריזה, על השפתיים הוא הכי עדין וחמוד

    השבמחק
    תשובות
    1. יחי הצ'אבי הכתום! :-)
      ולגמריי שכחתי מהלקים, שאני מאוד אוהבת, יותר אפילו משל ג'ייד..

      מחק
  2. הצללית ממש מהממת!!! יש נשורת ממנה? הצבע פשוט קנה אותי!

    השבמחק
  3. הבצע אכן מהמם!
    לא הייתה לי נשורת.. מקווה שזה לא ספציפי לצבע הזה בסדרה..

    השבמחק
  4. ואווו הצללית! :O מדהימה!
    אני חייבת לנסות אותה ואת הצ'אבי! פוסט כלבבי! :)

    השבמחק