יום שישי, 12 בדצמבר 2014

התנסות ראשונה - First Impression

יש לי התוודות: אני הקהל יעד של משרדי הפרסום.

כשאני רואה פרסומת למוצר מזון חדש, אני חייבת לטעום אותו.
וזה תקף גם בלי פרסומת, כשאני רואה מוצר חדש בסופר, אני בוחנת האם המחיר שלו לגיטימי ואז קונה (אם זה ממש מפתה, אז לפעמים גם המחיר לא משחק תפקיד).

לאחרונה יצאו לא מעט מוצרים חדשים שגרמו לי להרים גבה ולרצות לבחון אותם בעצמי.

אז מה ניסיתי לאחרונה?

מסטיקים של חברת הודיה - Hoodia Super Slim 

בשיטוטיי הבלתי פוסקים בסופר פארם, קלטתי בזווית העין קטע שלם באחד המדפים המוקדש למוצרים של חברת "הודיה" החל מחטיפי אנרגיה ועד מסטיקים. המוצרים מכילים את הצמח (קקטוס?) שעל שמו נקרא המותג והוא כולל סיפור (סבתא) שלם על צמח אותו היו אוכלים ציידים במסעות ציד כדי לשמור על תחושת שובע.
כמו שאמרתי, אני צרכנית מושפעת מושלמת, ולכן כמובן קניתי חבילת מסטיקים בטעם תות.
המסטיקים מגיעים עם "הוראות הפעלה" של ללעוס מסטיק אחד במשך 20 דקות לפחות ואז נהנים מדיכוי תחושת הרעב. על גביי האריזה, מבטיחים שהם נבדקו מחקרית לכך שהם מעניקים תחושת שובע. 
יום למחרת, בדרך הביתה ברכבת, התחלתי לחוש רעב ולא רציתי לאכול משהו אלא להמתין לארוחת הערב. למרות שלא הייתי במסע ציד, החלטתי לנסות את אחד מהמסטיקים.
בהתחלה, טעם התות היה חזק ומלאכותי עם נגיעות של טעם לוואי אבל התעלמתי.
היי, דיכוי תחושת רעב לא בא בקלות, נכון?
כשהמשכתי ללעוס הבנתי איך המסטיק אמור לדכא את הרעב. הוא פשוט דוחה ברמת הבחילה.
כי מי רוצה לאכול כשבעצם בא להקיא?
הוצאתי את המסטיק החוצה, תוך פרצוף נגעל (שלי ושל הסובבים אותי שלא הבינו את ההיסטריה שלי להוציא משהו מהפה) ואיחלתי לבעלי המותג שידחפו את הקקטוס הזה. אתם יודעים בדיוק לאן.
מחיר: 14.90 ש"ח חבילת מסטיקים אחת עם 10 מסטיקים.

קופי שוט של עלית - Coffee Shot, בטעמים: שוקולד מריר ושוקולד חלב
אחרי צפייה בתי פוסקת בפרסומות (הסופר מעצבנות) לקופי שוט החדש של עלית, מצאתי את עצמי בערב עייף במיוחד שאת סופו לא ראיתי באופק לנסות את הקופי שוט בטעם מריר. 
הריח שלו מאוד מפתה, אני אוהבת מאוד ריח של קפה וגם ריח של שוקולד מריר.
אבל לאחר שלוק אחד הבנתי שריח יכול מאוד להטעות. 
יש לזה טעם של דני מומס לשתיה.
אבל בגלל שאני אדם שתמיד נותן הזדמנות שניה, ניסיתי את הקופי שוט בטעם שוקולד חלב - אין הבדל. אותו הדבר לחלוטין וגם כאן - טעם של דני מומס.
אכזבה.
מחיר: 6 ש"ח ליחידה.

שברי בייגלה בטעם גבינת צ'דר של חברת סניידרס - 

Snyders of Hanover Pretzel Pieces Cheddar Cheese


אז כאחת שאכלה לא מעט קרקרים עם גבינת צ'דר כילדה (זוכרים את אלו?:)
איך ששמעתי על חטיף חדש עם גבינת צ'דר, הייתי חייבת לנסות.
אז שילמתי את המחיר המופקע (19 ש"ח במכולת ברמת גן) ולקחתי את השקית לפגישה פרטית בביתי.
זה טעים בטירוף.
פיזית היתי צריכה להכריח את עצמי להפסיק מלאכול את כל 340.2 גרם שיש בשקית, רק מהמחשבה ש:
א. בעצם קניתי את זה לטעימה ולא לבליעה.
ב. הבטחתי לבעלי שגם הוא יזכה לטעום מהמעדן.
ג. הקלוריות. הו הקלוריות. 513 למאה גרם. 
לא סתם מישהו אמר פעם "כל הדברים הטובים בחיים הם או משמינים או יקרים" אז אין ספק שזה גם משמין וגם יקר. אבל שוב, טעים בטירוף.
מחיר: 19 ש"ח לאריזה של 340.2 גרם (אני בטוחה שיש מקומות זולים יותר).

ומוצר טיפוח אחד:

משחת שיניים של חברת BlanX

לאחר שגיליתי שהלבנת שיניים מצריכה ממני להיפרד מכמה אלפי שקלים, אני תמיד מנסה את האופציות הזולות יותר בדמות משחת שיניים מלבינה. ולא ברור לי למה אני תמיד נופלת בפח הזה.
אחרי שבעבר ניסיתי את קולגייט האדומה (זאת שאסתי גינזבורג פרסמה) והתאכזבתי, משחת השיניים של בלאנקס לא הניבה תוצאות טובות יותר. היא לא עושה כלום בכל הנוגע להלבנה. אז כן, היא מנקה את הפה ומשאירה ריח רענן, אבל גם את זה עושה משחת שיניים שעולה פחות מ-35 ש"ח.
מיותרת ומתיימרת.
מחיר: 35 ש"ח בחנויות הפארמים.

שאלת תם
עד מתי אפול ברשת של משרדי הפרסום?

תם - מה היא אומרת?
אז לצערי, למעט מוצר אחד חדש שהפתיע לטובה (וגם השמין בטירוף) לא פגשתי לאחרונה מוצרים שהיו שווים אפילו את הפרסומת עבורם. 

ניסיתם גם? חשבתם אחרת? שתפו אותי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה