יום שישי, 21 בנובמבר 2014

"את אלה הידיים עוד לא מרחתי די.."

כל מי שעובדת בעבודה משרדית / סטודנטית (ולא רק) מכירה את הזוועה שנקראית PaperCut.
כל פעם מחדש אני תופסת את האצבע ושואלת "למה??" תוך כדי זעקות כאב (זה הכי דרמתי שלי :-) )

אבל כשאני תוהה על ה"למה" אני חושבת שאחת הסיבות לתופעה הזאת היא ידיים יבשות ולא מספיק לחות. אני מדמיינת לעצמי שאם עור הידיים היה גמיש יותר כי הוא לח, הדף לא היה חותך אותו בכזאת קלות (אני ממציאה את זה? או שזה נשמע הגיוני?)

בגלל זה, תמיד יש לי קרם ידיים בקרבת מקום: בתיק, בעבודה, ליד המיטה, באמבטיה, במטבח... 
ובגלל שהאוסף הצטבר לכזה גדול, למה לא להציג אותו? :-)
את הקרם האהוב עליי אני שומרת לסוף!

לצורך הצילומים הצטרף לו ינשוף נוסף מהאוסף, הפעם מעמד לנר, גם מרודוס.


אז מי נמצא באוסף?

קרם ידיים חמאת קקאו של חברת Queen Helene 

את הקרם הזה רכשתי בקניה השניה שלי מ-iherb, וכבר כתבתי שם את חוות דעתי עליו. בקצרה: הוא טוב, אפילו טוב+, אבל בגלל הריח שלו שפחות נעים, הוא משמש אותי כקרם ידיים לפני השינה.
מחיר: 0.90 דולר.

קרם ידיים של ללין בריח Monoi

הקרם הזה הופיע במומלצי אוקטובר שלי, אני אוהבת את הריח שלו מאוד (מאוד) ואת הספיגה המהירה. עם זאת, אני חייבת לציין שהוא לא ממש משפר את העור מבחינת לחות, לפחות לא לטווח שיותר רחוק משעה. כלומר, אם מרחתי אותו בלילה, בבוקר הידיים מרגישות שוב יבשות וזקוקות לקרם (במיוחד עכשיו בחורף). 
מחיר: 39.90 ש"ח (מחיר מלא, אבל מי משלם מחיר מלא על משהו בללין?)

קרם ידיים של חברת ביוטיקייר (BeautyCare) בריח Excite me

כחלק מהסיבובים הבלתי פוסקים שלי בחנות, החלטתי לתת הזדמנות לקרם ידיים שמחירו 5 שקלים בלבד ולראות מה הוא שווה. אז מבחינת הריח הוא טוב מאוד אבל חזק ממש. מבחינת המרקם - נוזלי ברמת הנשפך עליי בטעות כששמתי אותו בשכיבה במיטה, מה שגרם לתגובות לא פרופורציונליות מצידי, כי הייתי צריכה לקום ולנקות את עצמי אחרי שכבר התחממתי מתחת לשמיכה. הספיגה שלו איטית מאוד אם בכלל מלאה, מה שמונע ממני לשים אותו לעיתים תכופות. אם בא לכם קרם ידיים דומיננטי למקרי חירום שלא אכפת לכם אם יאבד או ילקח בעבודה או בצבא, לכו על זה. אחרת, ותרו.
מחיר: 5 ש"ח.


קרמי ידיים של חברת Bath And Body Works בריחות Twilight Woods ו-Cashmere Glow

קרמים שקיבלתי במתנה מאחותי. שני הריחות מצוינים, נשארים המון זמן על הידיים, הספיגה היא סופר מהירה ומשאירה את הידיים רכות ונעימות לאורך זמן. גם הגדלים הם כיפיים, קטנים ולא מחייבים שאפשר לקחת בתיק.


קרם ידיים 3Moist של חברת לייף (Life) בריח חושני (נשבעת שככה רשום על האריזה)

האמת שבמקור, הקרם הזה נרכש לבעלי שהתלונן על ידיים יבשות כי חשבתי שהריח הוא נייטרלי.
היום אני תוהה מה לעזאזל חשבתי לעצמי כשחשבתי שהריח של זה יכול להתאים לגבר.
הקרם מכיל כדוריות כחולות כאלה שנמסות עם המריחה, לא כמו פילינג, הן בכלל לא מורגשות.
הקרם נעים, נספג לאחר כמה דקות בצורה מלאה ומשאיר ידיים רכות ומריחות מצוין.
סיפור מצחיק: מישהו בלימודים הגיע כולו מתקלף לאחר שנשרף בים. הוא שאל אם יש לי קרם לחות כי הפנים שורפות והצעתי לו את הקרם הזה. הוא ממש אהב! וגם רוב הקילופים על הפנים שלו נעלמו!
אז אולי זה כן מתאים לגברים? 

קרם ידיים של חברת Cleo

אחד הקרמים הוותיקים שיש ברשותי, נרכש הן בגלל הריח והן בגלל המחיר (לא זוכרת בדיוק, פחות מעשרה שקלים). הריח שלו מאוד מאוד נעים ועדין אבל הספיגה שלו איטית בטירוף וגם לאחר מכן נשארת מן שומניות כזאת לא נעימה. גם אותו לא אכפת לי להשאיר למקרה חירום בעבודה או בבית של ההורים.

קרם ידיים של סבון של פעם בריח Patchouli Lavender Vanilla
קרם ידיים חמאתי של סבון של פעם בריח Crystal Glam

את הקרמים של סבון של פעם אין צורך להציג, שמם הולך לפניהם. כולם יודעים שהם מצוינים אם כי הם יקרים. מאוד. במיוחד שבשוק יש מליון אלטרנטיבות זולות יותר ויעילות לא פחות. אבל הקרמים של סבון של פעם כל כך נעימים, במרקם כל כך מושך להשתמש, נמרחים על הגוף כמו חמאה רכה עם ריח שמריחים עד לחדר ליד (סיפור אמיתי) ונשארים המון זמן על הידיים.
ספציפית הקרם האהוב עליי זה קרם החמאה בריח האהוב עליי של המותג, Crystal Glam, שכבר ציינתי בעבר שאני מתה על ריח הזה כשסיימתי נר מאותו הריח. פשוט תענוג!
מחיר: את הקרם הרגיל קיבלתי במתנה מחברה טובה ואת הקרם חמאה רכשתי במחיר של 50 ש"ח.

שאלות תם
  • למה לפעמים אין טסטרים לקרמי ידיים בחנויות הפארמים? אני אמורה לנחש איך הוא ירגיש על העור שלי לפי הריח?
  • האם קרם ידיים הוא גם קרם גוף? ולהיפך? או שכל אחד מהם מותאם לסוגי העור השונים של חלקי הגוף?

תם - מה היא אומרת?
אין ספק שקרמי ידיים אצלי זה פטיש ואין לי שום מניעה לצבור עוד ועוד מהם, אבל זה בגלל שאני באמת משתמשת. עשו לעצמיכם טובה ותקפידו על עור ידיים רך ונעים, גם בשביל מניעת ה-PaperCuts וגם בשביל ליטוף הסובבים :-)

4 תגובות:

  1. הקרם של סבון מהסדרה החמאתית פשוט נוראי, הריחות מדהימים אבל לפחות אצלי, הם כ"כ נוזליים (ברמה של הקרם של ביוטיקייר), כשקניתי את הקריסטל גלואו והלכתי להחליף אותו המוכרת רצתה לראות על מה אני מדברת ונדהמה..המוצר הוחלף מייד וגם בשני, אותו דבר. חוץ מהריח באמת שלא התלהבתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קטע מוזר... אולי נפלת על פס ייצור בעייתי כי שלי ממש ממש חמאתי, צריך לדחוף אותו החוצה מהשפורפרת אחרת אין מצב לקבל ממנו קצת.

      אני מתנצלת בשם סבון של פעם :-)

      מחק
  2. אני מתה על קרם הידיים של סבון של פעם. אבל את קרם החמאה לא ניסיתי אף פעם.
    אחלה פוסט וכמו תמיד, מתה על הינשופים שלך!! :)

    השבמחק